onsdag 8. februar 2017

Hei jeg heter smilla og er snart 13 år. Jeg kommer fra Sveits men flyttet til Norge som 4-åring. Jeg synes det er kjekt og bo i Norge.
Jeg spiller fotball for VikingFK men har spilt på Hinna og FGI før.
Å spille fotball er kjempe kjekt!!! Jeg føler at jeg er i en annen verden når jeg spiller fotball.
Jeg har mange gode venner! Vi har mange rare kallenavn i klassen vår og på fotballen og noen av de er: Randi, Smørgen, Katti, palen, ellå, Essi, bønnå, Kaja j, Money, vab osv.

Jeg har begynt å skrive denne bloggen fordi vi har fått utdelt noen oppgaver av norsklæreren vår, og fordi jeg synes det kan bli kjekt;

Ha en kjekk dag💞

2 kommentarer:

IBEN AKERLIE Iben ble født i 1988 i Oslo og har bursdag 5.Mars Iben er både forfatter og skuespiller. Hun er med i filmene: Victoria,...